سبد خرید 0

بهترین چسب کاغذ دیواری چیست؟

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 18 مرداد 1400 در ساعت 11 : 32 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بعد از انتخاب کاغذ دیواری نوبت به آن می رسد که شما چسبی مناسب انتخاب کنید. درواقع چسب کاغذ دیواری را می توان ماده اصلی کاغذ دیواری در نظر گرفت که بسیار نقش مهمی دارد. شما در هنگام خرید کاغذ دیواری به جنس و نوع و اندازه و طرح و قیمتش توجه می کنید؛ نکته ایی که مهم است این است که باید به ویژگی های چسب هم توجه کنید. پس بنابراین به عبارتی دیگر همانطور که هنگام خرید کاغذ دیواری به مواد و کیفیت کاغذ دیواری توجه می کنیم، باید به متریال و کیفیت چسب کاغذ دیواری نیز توجه کنیم. این نکات را می گوییم برای آن که شاید زمان زیادی را صرف جستجوی یک کاغذ دیواری خوب با سبک دکوراسیون منزل خود کرده باشید، علاوه بر صرف وقت احتمالا هزینه ی بالایی هم داده اید. پس باید از چسبی استفاده کنید که مناسب باشد. پس وقت خود را بعد از انتخاب کاغذ دیواری به انتخاب چسب هم بگذارید تا بتوانید انتهابی صحیح داشته باشید و بتوانید کاغذ دیواری به خوبی بدون هیچ مشکلی به دیوار وصل کنید. البته در شرکت مای دکوری که با وجود خدمات بالایی که به مصرف کنندگان عرضه می شود؛ شخصی که کاغذ دیواری را از طرف شرکت برای شما نصب می کند، به همراه خود بهترین چسب ها را می آورد اما شرکت مای دکوری برآن شد تا با توجه به کنجکاوی دارید درباره ی انواع چسب با شما صحبت کند تا بهتر بتوانید با انواع آن ها و کاربردی و قوی بودن آن ها آشنا شوید. این مقاله برای آن نوشته شده است که هنگام خرید کاغذ دیواری به مواد و کیفیت آن توجه می کنیم، باید به مواد و کیفیت چسبی که با آن چسب نصب می کنیم نیز توجه کنیم. با مای دکوری همراه باشید تا بیشتر درباره ی انواع چسب اطلاعات کسب کنید.

برای خرید چمن مصنوعی با ما تماس بگیرید .

چسب کاغذ دیواری چیست؟

چسب کاغذ دیواری درواقع چسب مخصوص چسباندن کاغذ دیواری به دیوارها است که بر اساس نشاسته اصلاح شده یا متیل سلولز ساخته می شود. همچنین لازم به ذکر است که ویسکوزیته و چسبندگی نسبتاً بالای این چسب، چسب را به یک لایه تبدیل می کند. این خواص برای تسریع در نفوذ چسب کاغذ دیواری به کاغذ و دیوار می باشد. چسب کاغذ دیواری در بازار؛ معمولاً در کیسه ها یا جعبه ها، قرار می دهند آنها به صورت خشک، یا پودری و پولکی هستند.برخی از مارک های چسب کاغذ با حلال، یعنی آب، برای ایجاد چسب مخلوط می شوند و بعد ترکیب شدن با حلال فروخته می شوند. برای اقدامات مشابه، کاغذ دیواری ساخته شده از نمونه های مختلف این مواد روی رنگ روغن و سایر سطوح اعمال می شود. را می توان نام برد که دارای کاربرد خاصی اند. با مای دکوری همراه باشید تا بیشتر درباره انواع چسب ها صحبت کنیم.

برای خرید پارکت لمینت با ما تماس بگیرید .

انواع چسب های کاغذ دیواری کدام هستند؟

این چسب ها برای چسباندن کاغذ دیواری به دیوار استفاده می شوند تا نه به دیوار ضربه بزنند نه کاغذ دیواری را از بین ببرند. در مجموع ما پنج نوع چسب کاغذ دیواری داریم که عبارتند از:

  1. چسب کاغذ دیواری با قابلیت استفاده در آب سرد Cold water paste
  2. چسب های همه منظوره کاغذ دیواری All-purpose Paste
  3. چسب کاغذ دیواری با چسبندگی زیاد Heavy-duty/Extra Strong paste
  4. چسب پوستری یا چسب کاغذ دیواری فوری  Paste the wall
  5. چسب های مایع و یا آماده مصرف کاغذ دیواری  Reaqdy to use paste

 

چشب کاغذ دیواری با آب سرد

این یکی از انواع چسب کاغذ دیواری است که به شکل پودر پودر گندم و سیب زمینی ساخته شده است. این نوع چسب کاغذ دیواری به راحتی در آب حل می شود. خوبی این نوع چسب کاغذ دیواری این است که زود خشک نمی شود و بنابراین دلیل استفاده از کاغذ دیواری این است که زمان کافی برای چسباندن کاغذ دیواری به دیوار وجود دارد.

برای خرید موکت با ما تماس بگیرید .

چسب چند منظوره کاغذ دیواری

این یکی از انواع کاغذ دیواری است که بسیار محبوب است. این نوع چسب به صورت پودر استفاده می شود و حلال آب است و بعد از حل شدن در آب قابل استفاده است. محبوبیت این نوع چسب کاغذ دیواری به دلیل خاصیت ضد لغزش آن است. این نوع چسب یک نوع ضد قارچ است و از ایجاد کپک و زمانی که دیوار خانه شما مرطوب است جلوگیری می کند.

چسب کاغذ دیواری با چسبندگی بالا

نوع دیگر چسب کاغذ دیواری فوق العاده قوی است که از ساختار خاصی در بسته بندی وینیل پلیمر استفاده می شود. این نوع چسب کاغذ دیواری بهترین چسب برای چسباندن پوسترها و کاغذ دیواری ضخیم و سنگین است. می توانید اگر کاغذ دیواری دارید که بسیار سنگین است می توانید از این نوع چسب برای چسباندن استفاده کنید.

چسب پوستری یا چسب کاغذ دیواری فوری

از انواع دیگر چسب کاغذ دیواری می توان به چسب پوستری اشاره کرد. از این نوع چسب برای چسباندن کاغذ دیواری و پوسترهای دیواری بیشتر استفاده می شود. این چسب کاغذ دیواری تأثیر کمی بر ظاهر کاغذ دیواری دارد و چیزی از ظاهر کاغذ دیواری را تغییر نمی دهد.

چسب‌های مایع و یا آماده مصرف کاغذ دیواری

برای استفاده از چسب می توان از جدیدترین انواع چسب کاغذ دیواری به نام Reaqdy اشاره کرد. این چسب کاغذ دیواری آماده استفاده کردن می باشد و مایع است و یکی از گران ترین چسب های کاغذ دیواری است که در ترکیب با غلظت مناسب می توان از آنها برای نصب کاغذ دیواری استفاده کرد.

بهترین چسب کاغذ دیواری برند Bartolin

چسب کاغذ دیواری مارک بارتولین نوعی محصول به شکل پودر درشت و پولکی است و به راحتی قابل استفاده است . این چسب شامل ترکیب های شیمیایی افزودنی های anti mould است و خاصیت لغزندگی دارد. و می‌تواند برای همه کاغذ دیواریها شامل Wood chip – Washabe – Vinyl's Blown vinyl's استفاده کرد.

چسب خمیری کاغذ دیواری چه کاربردی دارد؟

چسب کاغذ دیواری مکمل چسب پودر وپولکی است. اینها برای چسباندن کاغذ به لبه های تخته قرنیز، کنار قاب در و پنجره و مهمترین قسمت نصب پوستر دیواری، یعنی درزها استفاده می شود. استفاده از چسب خانگی چسبندگی بیشتری نسبت به چسب چوب دارد و به دیوار یا کاغذ آسیب نمی رساند و به راحتی می توانید کاغذ دیواری یا پوستر دیواری را به دیوار بچسبانید.

 

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()